Dziś marketing jest o wiele bardziej wymagający niż był jeszcze dwie dekady temu, kiedy reklama ograniczała się do telewizji, radia i druku. Dlatego agencje marketingowe zostały zastąpione przez agencje digital. Ich kompetencje są bardziej wszechstronne, ponieważ obejmują nie tylko tradycyjne formy reklamy, ale też cyfrowe narzędzia takie jak digital signage, aplikacje mobilne, animacje czy strony internetowe. Jak jednak wybrać agencję, która potrafi te kompetencje umiejętnie wykorzystywać w praktyce?
Dobra agencja digital – czyli jaka?
Dobra agencja digital, poza bogatą ofertą obejmującą szeroki zakres usług marketingowych, posiada też inną, bardzo ważną cechę: kreatywność. To od niej zależy, jak innowatorska okaże się stworzona przez nią reklama i na ile unikalna będzie w porównaniu z tysiącem innych reklam – nie zapominajmy, że od tego w dużej mierze zależy jej skuteczność. Dobra agencja digital powinna stawiać też na wysoką jakość swoich realizacji. Niedopuszczalne są takie błędy jak niedopracowana koncepcja, nieczytelny przekaz czy słaba rozdzielczość grafik. Solidność i rzetelność to podstawa. Dlatego profesjonalni marketingowcy podchodzą do swojej pracy z dużą dbałością o szczegóły i zawsze testują gotowy projekt przed oddaniem go do użytku. Ponadto dobrą agencję digital cechuje również elastyczność i indywidualne podejście do każdego zlecenia. Tylko specjalista otwarty na potrzeby klienta będzie w stanie wykonać dla niego projekt w 100% spełniający jego oczekiwania.
Jak znaleźć dobrą agencję digital?
Agencję digital najłatwiej znaleźć oczywiście w internecie – nie tylko dlatego, że każda taka firma posiada tam swoją stronę, ale też z tego względu, że dzięki forom, blogom i mediom społecznościowym łatwo zweryfikować jej profesjonalizm. Wystarczy zapoznać się z opiniami wystawionymi przez dotychczasowych klientów, by wiedzieć, czy wybrana przez nas agencja zasługuje na zaufanie. Warto też sprawdzić – to również można zrobić w sieci – jak długo dana agencja istnieje na rynku. Dzięki temu będziemy wiedzieć, jak duże ma doświadczenie w tej pracy. Obowiązkowo przejrzyjmy też jej portfolio. Dobre agencje Digital jak Alterpage zawsze chwalą się swoimi najlepszymi realizacjami, dzięki temu możemy przekonać się, która z nich najbardziej odpowiada naszym gustom.